lördag 14 maj 2011

Nystartad blogg

Nåväl. Då har man beslutat sig för ge sig in i bloggosfären.

Vad ska man förvänta sig av denna blogg? Jag kommer att ha koll på politiska snedsteg, uttalanden och diverse händelser över hela världen. Alla åsikter och inlägg av mig, är mina personliga åsikter och reflekterar inte någonting i sin helhet.

Kommentarer kommer att granskas innan de visas och rent hotfulla och rasistiska kommentarer kommer aldrig att visas. Om du vill kommentera, gör det med respekt för alla andra. om du vill argumentera mot det jag skriver, presentera då motstridande fakta. Förstå mig rätt att jag älskar väl argumenterade mothugg mot vad jag än skriver, så kommentera gärna.

Rent förtal som används som fakta bara för att "det var ju så länge sen så ingen minns exakt vad som hände" kommer hela kommentaren inte att visas. Som exempel kan vara att kalla Sven-Otto Littorin för sexköpare. Han har aldrig åtalats för det, han har aldrig dömts, han blev anklagad av en sensationsjournalist.

Så välkommen till vad jag hoppas kommer att kunna bli en mycket intressant vår och sommar.

Inga kommentarer: